Sabtu, 13 Februari 2010

Panorama Ghotak Tg. Belanja



Ini adalah gambo sekitar ghotak Tg. Belanja yang di paparkan mengikut pandangan juru foto.











9 ulasan:

Aku-Ida berkata...

lawo dah jambatan tu.. kalo idak.. gedung gedang gedung gedang le bunyi nyei masei zaman teman kecik2 dulu..

14 Februari 2010 4:32 PTG
a kl citizen berkata...

tak pernah sampai sini lagi
cantik gambar2

15 Februari 2010 7:18 PTG
Ieza berkata...

rasa macam pernah sampai tapi ingat2 lupa..
ieza pernah tinggal di parit pada umur 10 tahun..dan bersekolah di sek.keb iskandar shah..
x lama tinggal kt sana mungkin dalam 2 tahun..
apa yg ieza x leh lupa ialah tentang sekolah tu..dalam banyak sekolah yg ieza pernah masuk sekolah iskandsar shah amat mendisplinkn para pelajarnya..antaranya jangan sesekali mengeluarkan pekataan yg x elok..seperti bodoh atau apa la yg x elok...
ieza amat suka cara begini dn itu membuatkan ieza x pernah lupa sekolah tu..

18 Februari 2010 4:15 PTG
Nizar A. Rahim berkata...

dulu gotak tu namanya Jambatan Nordin

19 Februari 2010 1:15 PG
MYT berkata...

huh ngail syok nie..

21 Februari 2010 8:04 PTG
Dzulifa berkata...

Geghotak tu bukan geghotak Neghodin Tanjung Blan je, tapi itu geghotak Blanje kighi ke pekan Paghit. Mungkin kesilapan tu tak disengajakan. Haghap maklum.

23 Februari 2010 2:58 PG
Teman Orang Parit berkata...

iya.. iya terima kasih Yop Dzulifa..

teman tak pengahasan gambo2 tu dh bercampo aduk pulak .... gambo belah bawah tu memang gambo ghotak cempakasri...

maaf semue yek

23 Februari 2010 8:29 PTG
Chommot berkata...

yang dulu buat pakai kayu...bile bah je abis hanyut di kayu balak....lawa le pulak

1 April 2010 1:58 PG
Mamamanja berkata...

ghotak nordin tu kalo ujan kena taghik. nak pegi sekolah kena pusin ikut bota. idok pun kena naik bot pegi sebeghang.

23 Mei 2010 5:51 PG

Catat Ulasan

Muke Buku TOP

Tamu Tetap YOP

Mike yang bertandang mulai 27 Jan

Sponser & Klik Iklan

Apa Kata Mike

Bertandang Umah TOP

Blog Teman-Teman

Lagu Kite


MusicPlaylistRingtones
Create a playlist at MixPod.com